Nutellás zabpalacsinta

Többször csorgattam már a nyálam a neten látott nutellával töltött palacsintára mire rávettem magam, hogy elkészítsem. Nem sima amerikai palacsinta tésztával készítettem, hanem zabpalacsintába töltöttem a kakaós mogyorókrémet, ami így igazán finom krémes lett.


Hozzávalók a tésztához:
- 6 ek zabpehely
- 2 ek kókuszreszelék
- 2 db tojás
- 1-1,5 dl  tej

- nutella a töltelékhez
- csokiszósz és gyümölcs a tálaláshoz

Elkészítés:
A tészta hozzávalóit turmixold össze, majd mehet belőle egy evőkanálnyi a felhevített olívaolajjal vékonyan megkent serpenyőbe. Erre tegyél egy kiskanál nutellát, majd egy újabb kanál tésztát, hogy befedje a mogyorókrémet. Süsd át mindkét oldalát és tálalhatod is egy kis gyümölccsel és csokiszósszal megbolondítva.
Nekem három kis palacsinta szokott elférni a serpenyőben egymás mellett, így gyorsabban lehet haladni a sütéssel, mintha egyesével sütögetném őket. 




Szeretitek a nutellát?

Megjegyzések