Manikűrvadász 19.

Ismét itt a manikűrvadász, ezúttal a 19. fordulóval, aminek Petra volt a házigazdája. A párom ezúttal ismét Bandita lett, akitől már vadásztam egyszer. Ezt egy cseppet sem bántam, ugyanis szuper manikűrjei vannak. :)


A múltkor nehezebb dolgom volt a választás terén, de most ahogy megláttam a manikűröket egyből tudtam melyiket fogom elkészíteni, annyira passzolt hozzám a manikűr. Erre a szivárványos, vidám rózsás manikűrre esett a választásom. :)





Szeretitek a szivárványos manikűröket?


Megjegyzések

  1. nagyon jó lett, tetszik nagyon :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is nagyon szép lett! Tényleg olyan vidám! (-:

    VálaszTörlés
  3. Igen ez szuper lett, imádom a szivárványos manikűröket! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuper az eredeti és a tiéd is :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű mindkettő manikűr!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű lett ez a munka! Sejtettem amúgy, hogy ezt fogod választani...a színek és a minta miatt :)

    Imádom, jobban tetszik, mint a saját verzióm!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szuper lett,nekem nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett, tetszik ez a fajta átmenet is. :) Csodás a kivitelezés is mellé! :)

    VálaszTörlés
  9. Nekem is nagyon tetszik, szép az átmenet és a minta is. :)

    VálaszTörlés
  10. Nekem is nagyon tetszik! Nagyon nyárias :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése