Born Pretty Store meglepetések

Két meglepetéssel is készült március 26-ára a Born Pretty Store, az egyik, hogy vadi új lemezek lesznek elréhetőek a webshopban, ráadásul akciósan, nem lehet kihagyni, én már egy lemezt ki is néztem, amit meg szeretnék rendelni. :)
 Born Pretty Store

A másik pedig, hogy ha három lemezt rendeltek, akkor egyet kaptok ajándékba, ha 10-et akkor pedig 3at, ráadásul, ha 99$ felett vásároltok lemezeket, akkor egy nagy tárolót is kaptok hozzá. :)

 Born Pretty Store

Én az elsőre biztos le fogok csapni, és Ti?

Megjegyzések

  1. nagyon szuperek az új lemezek.
    5-t kapok tesztre egyet nyertem,a többit tuti megrendelem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy hogy tesztre? :o aztán megtarthatod? ^^

      Törlés
    2. Kiválasztanak blogokat, akiknek időközönként küldenek repi ajándékot, amiről posztot kell írni, leírnia véleményed, hogy milyen volt az adott termék. :) De lehet jelentkezni is oldalukon tesztelésre. http://www.bornprettystore.com/blog/apply

      Törlés
    3. Azta :)) új ez a csoda világ nekem :D

      Törlés
  2. Most nem enged be az oldalra, hiába próbálkozok, nem tudom, mi lehet a hiba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem sem hajlandó beengedni... :/ Pedig akartam felölteni ezt-azt... :(

      Törlés
  3. Én valószínű ebay-en rendelem meg a lemezeket. Viszont a neten kutatva, a mintákat innen-onnan ellopkodják és kicsit átalakítva dobja ki BPS a lemezeit. Ami nem baj, mert így olcsóbban hozzájutunk az áhított drága lemezen levő mintához is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen az is praktikus megoldás. :) Én általában pontokból szoktam vásárolni, azért szeretem a saját oldalukat. :)

      Törlés
  4. Amúgy ez a vásárlás hogy működik? Mert ugyebár USD-ben vannak az árak... nekünk kell pénznemet váltani, vagy forintra váltják át, és nem kell bajlódni semmivel?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A rendszer leemeli a $ összegnek megfelő forint összeget a számládròl. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése