Saláta Timi módra

Mára egy könnyed finom salátát hoztam, ami mostanában többször is elkészült nálunk, mert nagyon szeretjük, és szuperül kiegészítheti az ebédet a reggelit vagy akár a vacsorát is. Reggelire és vacsorára abonettet vagy puffsztot riszt szoktam hozzá enni egy kis főtt tojással, esetleg felvágottal. Ebédre pedig tökéletes lehet húsok mellé.


Hozzávalók:
- 2 paradicsom
- 1 piros kalifornaiai paprika
- fél fej kínai kel
- 2-3 szál újhagyma
- 1/3 lila hagyma
- kukorica konzerv
- 1/3 kígyó uborka
- egy kis só és bors, és olíva olaj

Az elkészítés mindössze annyi, hogy vágjátok fel a hozzávalókat kis kockára (a hagymát csíkokra / karikára) és mehet minden egy nagy tálba, és keverjétek össze egy kis olíva olajjal és a fűszerekkel.


Azért is imádom ezt a salátát, mert csodásak a színei. :3


Szeretitek a salátákat?

Megjegyzések

  1. Anyukám szinte mindig ilyet eszik vacsira, és olyan jó ízűen szokta enni, hogy én is megkívánom. :) Nagyon jól néz ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anyukád nagyon rendes. :)Én azért minden este nem bírnék ilyet enni, pedig biztos egészséges lenne. :)

      Törlés
  2. Jajj, csak darabolni ne kellene :) Grillezett húshoz szoktunk ilyesmit enni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én bármihez képes vagyok ilyet enni... :D De tényleg husikhoz a legfinomabb. :) de például főtt tojással és kőrözöttes abonettel is nagyon szeretem. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése