Born Pretty Store csomagok

Az elmúlt 1-2 hétben több Born Pretty Store rendelésem is megérkezett, szám szerint három. Öt lemezt rendeltem az összegyűlt pontjaimból. :) Még sok tervem van egyébként miket szeretnék magaménak tudni... A legutóbbi teszt csomagom úton van még, abban is lemezeket választottam, és azokra is kíváncsi leszek. :)


Egy nagy L-es, kép BP szériást kis kerek, egy QA, valamint egy Qgirl lemezt rendeltem. A nagy lemez és a két kis BP lemez is cuki papír tokban érkezett. :)


Az egyik kedvencem ez a cuki baglyos lemez, mert annyira édesek ezek a bamba baglyok rajta. Az egyik mintával már láthattatok is manikűrt, sőt egy videót is a lemezről ITT

INNEN tudjátok megrendelni, ha megtetszett.


Másik nagyon cuki lemez ez a hintalovas... A jobb oldalon lévő póni fej a kedvencem, annyira cuki, hogy hihetetlen. :D stamping decals technikával tudom leginkább elképzelni. :)

INNEN tudjátok megrendelni, ha megtetszett.


A nagy lemezre nagyon kíváncsi voltam, mert ilyenem eddig még nem volt. Ebben sem kellett csalódnom, használtam már két manikűrhöz is, amik hamarosan lesznek majd a blogon, az egyik holnap a nyomdázós kihívás kapcsán. :) Csodás vintage-barokk minták vannak rajta nagyrészt. de a jobb oldalon két oszlopban helyet kapott pár furább minta is. Azokat még sikerült elképzelnem manikűrben, de ki tudja... :)

INNEN tudjátok megrendelni, ha megtetszett.



Ismét egy cuki lemez, ezen pandák, masnik, szívecskék és egy anime stílusú figura kapott helyet. Az én kedvencem a masnis csíkos minta, rózsaszín alapon feketével tudom leginkább elképzelni. :3 De a szívecskék is nagyon tetszenek erről a lemezről. :)

INNEN tudjátok megrendelni, ha megtetszett.


És az utolsó egy bájos pillangós lemez. Ezt szerintem nem lehet nem szeretni... Ennyi szuper lepkés minta egy lemezen csak jó lehet. :) Az én kedvenceim a jobb oldali tömör pillangós minta és a legnagyobb pillangó. :)

INNEN tudjátok megrendelni, ha megtetszett.


Megvan nektek valamelyik lemez?

Megjegyzések

  1. Hű mennyi szépség! A kedvencem az utolsó :)
    A nagy lemez nekem is megvan, tényleg szuper, bár azt hiszem én sem fogom mindegyik mintát kipróbálni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem nekem is az a lemez a kedvencem, amikor megláttam egyből tudtam, hogy kell nekem. :D

      Törlés
  2. Nekem még nem adtak papírtokot, én gyártottam nekik, hogy ne legyenek csak úgy beledobálva a dobozba. A nagy lemez biztos jól szuperál, többször veszem elő, mint a MoYoumat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom mi alapján vannak papír tokban a lemezek... Tegnap érkezett meg egy újabb négyes csomagom és azok például nem voltak tokban... :D Én most készítek a lemezeimnek egy tárolót, amiben szépen átláthatóan tudom majd őket tárolni. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése