Ünnepi színek - 1. csillogó & fehér

Isa decemberre egy saját kihívással örvendeztetett meg bennünket, ahol az ünnep színeit gyűjtötte össze. Mivel nekem 6 manikűr már sok lett volna decemberre, ezért úgy döntöttem párosítok 2-2 színt és három manikűr készítek. Az első kombóm a fehér és a csillogó. Ezüst holo csillámos francia manikűrt készítettem hópehely mintával. 


Ezen a képen talán jobban látszik a holo csillogás :)


A manikűrhöz egy Born Pretty Store-os nyomdalemezt használtam fel, a QA57-est, amin norvég mintákon kívül csodaszép hópehely minták is találhatóak. :) Egyszerű vele dolgozni, a minta elég mély és szépen felveszi a párna a lakkot róla. Bár van már hópelyhes lemezem nagyon örülök neki, mert ehhez a manikűrhöz ez volt tökéletes. :) A norvég mintákkal mindenképpen lesz még manikűr a MintaMánia kihívás keretein belül. :)

INNEN tudjátok megrendelni, ha tetszik. :)



Most úgy érzem imádom ezt a manikűrt, és legszívesebben egész télen ezt hordanám... :D


Szeretitek a francia manikűrt? És a hópelyheket?


Megjegyzések

  1. Nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
  2. gyönyörű lett *-*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépséges! Jajjj már nekem is annyira megjött a kedvem egy hópelyhes vagy hasonló manikűrhöz, csak ezek a fránya vizsgák ne lennének a nyakamon :(

    VálaszTörlés
  4. Úristen, szerintem ez az eddigi legkedvencebb manim tőled, egyszerűen úgy elkaptad ezt a jeges-havas pillanatot, hogy le sem tudom venni a szemem a körmeidről! Csodaszép!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűséges! *.* Annyira szeretem az ilyen apró, szépen kidolgozott hópelyheket. ♥

    VálaszTörlés
  6. Olyan ez a manikűr, mint mikor az ablakon frissen megjelenik a jégvirág *.* Tökéletes, annyira gyönyörű!

    VálaszTörlés
  7. Ne kísérts ezzel a lemezzel :) nagyon szép lett a mani!! Nagyon tetszik úgy ahogy van :)

    VálaszTörlés
  8. Megértem, hogy egész télen viselnéd, nekem is egészen hasonló a kedvenc téli manim. Ezüst csillámpor és fehér pihe. Elsa manijának is ilyesmit csináltam anno éppen ezért. :)
    Ugye ezek után mondanom se kell, hogy nagyon szép a manid? :)

    VálaszTörlés
  9. Egyszerű, de mégis nagyon szép, elegáns!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépen köszönöm lányok! :*

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése