Favourite NPC - 4. Yellow

A negyedik téma a sárga, az én kedvenc sárga lakkom pedig az essence egyik forgalomból kivont lakkja, a Little miss sunshine. Egy kis szürkével kombináltam és félgyöngyökkel dobtam fel a manikűrt.




A félgyöngyöket a  Born Pretty Store webáruháztól kaptam teszelésre. A tárgy 12 különböző színű gyöngyöt tartalmaz, van amelyik átlátszó, van amelyik teli színű és gyöngyházas. Elég kicsik a gyöngyök, ez sokszor előny szerintem, mert több mintához fel lehet őket használni. A nedves lakkba nyomva és fedőlakkal fixálva pedig nagyon tartósak.

INNEN tudjátok megrendelni, ha megtetszett.


Nézzetek szét a bolt nail art kínálatában, ha van kedvetek.
Ne feledjétk a 10 %-os kupon kódot sem. :)


Szeretitek a félgyöngyöket?



Megjegyzések

  1. Szép manikűr lett, nagyon egyben van. :))

    VálaszTörlés
  2. Nincs félgyöngyöm, engem idegesítene, de ez a manikűr nagyon egyben van, tetszenek rajta a gyöngyök is!

    VálaszTörlés
  3. Ez a sárga lakk nekem is megvan. :) Félgyöngyöket ég nem használtam, de rajtad nagyon jól mutatnak, igazán tetszik az elkészített manikűr.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése