Sportszelet

Nagy kedvencem a most következő süti, ugyanis nagyon egyszerű elkészíteni, de nagyon finom. Sokszor nyúlok ez után a recept után, ha nincs sok időm, és nincs kedem kísérletezgetni. 


Hozzávalók:
  • 50 dkg darált keksz
  • 3 evőkanál kakaó
  • 25 dkg margarin olvasztva
  • 2 dl langyos tej
  • 25 dkg cukor
  • rumaroma
  • 2 evőkanál olaj
  • 10 dkg csokoládé 

Elkészítés:

A kekszet a kakóval és a cukorral összekeverem, hozzá adom az olvasztott margarint, tejet és rumaromát, majd masszává gyúrom. Egy tepsibe elsimítom a kész masszát, és felreteszem. Felolvasztom gőzfürdő felett a csokit a csokit egy kis olajjal, és a sütire öntöm, szépen elegyengetem. Pár órára hűtőbe teszem, majd kockára szeletelem, és úgy tálalom. :)


A legutóbb tejcsokis bevonóval készítettem és kókuszreszeléket is szórtam rá, ezzel bolondítottam meg kicsit. :) De a klasszikus étcsokis bevonattal készültet is nagyon szeretem. :)


Szeretitek a rumos sütiket?

Megjegyzések

  1. Nem vagyok édesszájú, de ez a kókuszos csoda rendkívül étvágygerjesztő! :) Még jó, hogy nincs itt előttem, felfalnám :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése