Summer NAC - Kagyló

A nyári kihavás mai (pontosabban tegnapi :D) témája a kagyló. Amit én két irányból is megközelítettem a manikűrben a gyűrűs ujjamat törtkagylóval díszítettem, a a többi ujjam pedig fehéres gyöngyházfényű lett, mint sok kagyló héjának a belseje. Visszafogott elegáns kis manikűr lett szerintem, ennek ellenére megszerettem. :)



Az első manikűr ami elkészült valahogy nem lett a szívem csücske, de gondolom megmutatom azt is, az türkizes színvilágot képviselt, de úgy érzem kicsit sok lett a törtkagyló a gyűrűs ujjamon. :/



Használtatok már tört kagylót?



Megjegyzések

  1. Neeem, eszembe sem jutna! :) Az első nagyon tetszik, a másik kicsit extrább, félnék, hogy potyog.

    VálaszTörlés
  2. Első nagyon tetszik, nekem az a kedvenc :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem a türkizes ezerszer jobban tetszik :) Még nem használtam tört kagylót, de egy ideje már birizgálják a fantáziámat, beépítve is olyan szép.

    VálaszTörlés
  4. Nekem az elsőnél a gyűrűsujj nagyon tetszik. (-:

    VálaszTörlés
  5. Nekem is az első tetszik jobban! Nagyon szép. x
    Bianka

    VálaszTörlés
  6. Mindkettő nagyon szép, de az első valahogy jobban belopta magát a szívembe :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése