Mach OOTD NAC 2.

A kihívás második szettjénél engem a csodás fülbevaló ihletett meg, és aranyat, csillámló fehéret, valamin mentát használtam fel a manikűrömhöz...



A ruha most különösebb nem áll közel a szívemhez a fazonja és a mintája miatt (pedig macskás! :D), de a fülbevaló a gyűrűvel csodaszép. :)



Aztán arra gondoltam, hogy a menta körmeimet feldobom egy kis fekete mintával és elő is került a Born Pretty Store webáruháztól tesztelésre kapott QA86-os nyomdalemezem, amiről az egész körmös szívecskés mintát néztem ki eme nemes feladatra megfelelőnek. :) A mostani alkalommal már sokkal jobban ment a nyomdázás, és nem káromkodtam annyit, mint a múltkor...:D Ez köszönhető a sok tanácsnak is, amit kommentben írtatok nekem, amiket ezúton is köszönök! :) Most a fedőlakkal akadt problémám, ugyanis elkente kicsit a fekete mintát... Bár ez inkább a fekete lakk hibája, mert bármit kenek rá minden elkeni. :/ A lemez mintái szerintem nagyon szépek, bár a hópelyheket szerintem majd csak télen veszem elő... :D De a szívecskék nagyon cukik.:) 

INNEN tudjátok megrendelni, ha megtetszett.




Napfényben ilyen szépen szikrázik a Moyra holo arany lakkja. :3





Nézzetek szét a bolt nail art kínálatában, ha van kedvetek.
Ne feledjétk a 10 %-os kupon kódot sem. :)


Szeretitek a mentát és a cuki mintákat?



Megjegyzések

  1. Szép ez a menta! Nekem most nyomda nélkül jobban tetszik a mani, hiszen a kiegészítők elég hangsúlyosak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Nekem is jobban tetszett anélkül egyébként. :) Csak nagyon ki akartam már próbálni ezt a mintát, ezért került végül rá. :)

      Törlés
  2. Nagyon jó lett a nyomdázásod, csak így tovább!!
    A mani meg nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem nyomdázva tetszik jobban. :)

    VálaszTörlés
  4. Sokat válogattam én is fedőlakkok között, hogy melyik nem keni el a mintát. Eddig a Rimmel 3D Plumping lakkja a legjobb. Kicsit nagy az ecsete, nehezen szoktam meg, de hónapok óta csak ezt használom a nyomdázott manikűrökre. Egyébként a Konad és Dashica fekete lakkja a szuper nyomdázásra...szerintem. Nem rossz az Essence fekete, de nem olyan igazi fekete,mint a másik kettő. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet! Majd lehet beszerzek akkor egy ilyen fedőlakkot. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése