Be simple! #1 - Ünnepi lila

Nemrég kaptam meg az Avon Plum Seduction lakkját, és elég hamar ki is próbáltam, mert nem bírtam magammal. Arannyal kombináltam, a karácsonyi hangulat miatt. Először átmentem a lila lakkom az essence arany szilánkos topperével, majd a tövekhez a Moyra arany sand lakkját vittem fel szivaccsal. :)



Szeretitek a lila-arany kombót? :)

Megjegyzések

  1. Gyönyörűséges, mint mindig! :) Boldog Karácsonyt! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép! Hasonlót készítettem tavaly szilveszterre. :) Az az aranypehely nagyon szépen feldobja. Én még nem próbáltam a lila-arany kombinációt, de nálad nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, és klassz az új kinézet. :)

      Törlés
    2. Köszönöm! Még alakul, egyelőre most kezdtem bele, de nem is nagyon kell átalakítani, mert annyira minimál. :D Zavart az előzőben, hogy túl rövid volt a középső blokk, és hogy széthúzta a képeket. :/

      Törlés
  3. Érdekes, de szép manikűr lett! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése