ManiCute - Márton nap

Két hét telt el az előző poszt óta, most ismét itt a ManiCute, ezúttal a Márton nap volt a témánk, ami a libalakomáról és az új bor felavatásáról nevezetes. Sokat godnolkodtam mit is kellene festeni, először libákban gondolkodtam, de kicsit hülyének éreztem volna magam libás körmökkel dolgozni menni...


Úgyhogy végül inkább  a bor felé indultam el, egészen pontosan a bor alapanyagát jelenítettem meg a körmeimen, a szőlőt. :) Nude és halvány lila alapra festettem lila szőlőt. Nem ez volt az eredeti elképzelés, de végül ez lett belőle.





Voltatok már Márton napi libalakomán?

19 megjegyzés:

  1. Ez gyönyörű lett! Én már voltam ilyen lakomán, a lakhelyem névadója is Márton :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép lett. Isteni ez a mani

    VálaszTörlés
  3. Szépséges lett, nagyon ügyes vagy ^^

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép :) Kész halál lehett megcsinálni két kézen :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem olyan halál, mint amilyennek kinéz. :D Ment egész gyorsan. :D

      Törlés
  5. Szuper lett! Nagyon jól néznek ki a szőlők.:)

    VálaszTörlés
  6. Szuper lett! Nekem is egy ilyet!!!

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű lett, ha lenne türelmem, megalkotnám :)

    VálaszTörlés
  8. Te mindíg annyira jókat alkotsz! :) Szuper lett! :)

    VálaszTörlés
  9. Városon lakok, itt sajnos nem tartják a hagyomány, így én még sosem voltam libalakomán, bár valószínűleg, a mellén kívül mást úgysem ennék meg. xD
    Ez a mani nagyon jó lett!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com