Őszi kihívás - 3. kedvenc őszi szín

Először nagyon gondolkodóba estem melyik is a kedvenc őszi színem... Nem is értem miért, amikor egyértelmű, hogy a LILA! Amikor már megvolt a szín egyből tudtam mi lesz a mani, ugyanis a bloggertalin szer tettem két szuper lila lakkra. Mannától raboltam a lila Astort, és Lorától a repedezős MUA lakkot.



Alapnak az Astor Flashin studio 004 deliciously violet halvány gyöngyházas lila lakkot kentem fel, és erre jött a körmök szélére 1-1 csíkban a MUA nail quake Broken Arrow, és a repedt sáv mellé még pár pöttyöt is tettem.


Szeretitek a repedezős lakkokat?

Megjegyzések

  1. Repedezős imádatom van :D Nagyon szeretem :) Be kéne szerezni még egyet a készletembe :)

    Nagyon szép mani lett :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem régon volt fekete, és nem szerettem. De amikor a Lovely barnája 125 forint volt, akkor megvettem. Azóta, ha egy egyeszű szín van a körmömön , és elkezd lepattogni, de nem tudnék új manit csinálni, mindig rákenem. Egyszerűen imádom *-*
    http://azalanyblogja.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  3. Na, így azért tetszetős a repedezős lakk :]

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett!
    Jól mutat együtt a két lila árnyalat.:)

    VálaszTörlés
  5. Köszi lányok! :)
    SZilvi ez a megoldás nagyon jól hangzik! :D Nagyon ötletes.
    Klau, örülök, hogy siekrült "meggyőznelek", hogy jól is utd kinézni a repedezős lakk. :D

    VálaszTörlés
  6. gyönyörű lett, szép ez a repedező lakk is!! (k) :))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon mutatós! Én sem szeretem a repedezős lakkokat, de ebben a felállásban még hordanám is :D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett! (: Nekem barna-narancs a befutó őszi színkombó. :D

    VálaszTörlés
  9. Szuper lett a mani, nagyon tetszik. A repedezős megoldás is bejön, pedig nem vagyok oda érte annyira :D :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése