essence nude glam 02 iced strawberry cream

Ismét elérkezett a nagy essence frissítés, és rengeteg terméket szórtak ki az állandó palettéból. Januárban jól bevásároltam a kifutó termékekből, de most csak ezt a kis nude lakkot tettem magamévá. Barátnőm esküvőjére kerestem a tökéletes lakkot a ruhámhoz, és ő volt az. Halvány rózsaszínes nude lakk egy kis csillogással, 2 rétegben tökéletesen fed, és átlagos idő alatt megszárad.




Szeretitek a visszafogott nude színeket?

Megjegyzések

  1. szép ez a lakk!!! (k) :)

    VálaszTörlés
  2. Szép, én szeretem a nude lakkokat :)

    VálaszTörlés
  3. Ha szerencsétek van még vadászhattok belőle 350 Ft-ért, de most készülnek kivonni. :S Pedig cuki kis szín...

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lakk, sajnos én már nem találtam leárazott nude lakkot mire hazaértem. :(

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése